duminică, 11 decembrie 2011

Christmas Wishlist

Hello!

Incet, incet, am ajuns si la partea mea preferata a anului :) Este perioada in care imi place la nebunie sa caut cadouri pentru cei dragi, sa fac liste si listute si sa ma razgandesc de 1000 de ori... si, la final, sa ma bucur de reactia lor atunci cand desfac cadourile frmos impachetate... Priceless!

In general, este perioada in care ma gandesc mai mult ce sa le cumpar celorlalti, ce li s-ar parea util si i-ar face fericiti, insa... dupa ce toata lista e bifata, imi place sa ma uit si pe listuta mea, si sa imi fac singura cateva cadouri mult-asteptate. Da, imi place sa imi cumpar singura produsele din wishlist, pentru ca nu am fost buna niciodata sa "bat apropouri" in legatura cu ce cadou mi-as dori. Nu imi place nici sa spun direct ce mi-as dori, de unde si cu cat :), pentru ca ... nu stiu, mi se pare ciudat. In plus, am ramas cu ideea inradacinata ca un cadou sa fie surpriza. Mi se pare mai frumos asa, ma bucur mai mult decat ceva planificat dinainte.



Asadar, fara sa ma mai lungesc cu explicatiile, va prezint "micutul" wishlist de Craciun, de pe care sper sa bifez cat mai multe :


1. Nails



Essence - Blue addicted [sursa foto]



OPI - Done out in deco [sursa foto]


Zoya - Yara [sursa foto]


*Nude nailpolish* - aici nu am idei, nu am gasit nimic care sa imi placa. Sugestii, anyone?


2. Makeup


MAC - Sunbasque [sursa foto]


Dior - Amber Diamond (dar dupa ce termin highlighter-ele pe care le am acum, asa mi-am promis)[sursa foto]


3. Fashion

Nude blazer [sursa foto]


Red office dress [sursa foto]

4.Skincare



Paula's Choice Exfoliating liquid [sursa foto]



Bioderma - White Objective pen [sursa foto]

*O masca hidratanta buna - si aici sunt inca in pana de idei...*

5. Others


Nu este beauty-related deloc, dar imi doresc de mult un Alienware M17x [sursa foto]



Cred ca nu am uitat nimic.. Nici nu cer multe, nu? :)

Have a lovely weekend,








Niciun comentariu: