sâmbătă, 3 decembrie 2011

Tag : Top 5 produse sub 20 lei

Hello!
Am profitat de weekend ca sa fac un tag pe care l-am vazut pe mai multe bloguri. Mie, personal, mi se pare util si fun sa afli care sunt produsele preferate ale fetelor, si la un pret super accesibil.
Acestea au fost alegerile mele :



1. Lipbalm Himalaya - mi se pare perfect pentru iarna, hidrateaza si are un parfum discret de...guma de mestecat? :) Nu stiu, oricum miroase bine si isi face treaba mai bine decat orice balsam incercat pana acum.


2. Acetona "fara acetona" Ebelin . Luata de la DM, miroase a acetona initial, dar apoi se transforma intr-un miros floral, foarte sweet. Curata bine, desi usuca cuticulele, fata de celelate variante incercate (albastru si roz, parca).


3. Ser pentru varfuri deteriorate Gerovital. Hidrateaza, miroase fenomenal si ofera un luciu incredibil parului.



4. Unt pentru picioare Alverde . Este mult mai gros decat o crema, dar intra usor in piele.




5. Unt pentru corp Alverde. Eu am varianta mini si o consider perfecta ca si crema de maini.




Mi-a fost greu sa aleg doar 5 produse, insa incercat sa le omit pe cele mai "populare", care au fost deja mentionate de fete. Altfel, pe primul loc ar fi fost cu siguranta ojele Flormar :)

Nu dau mai departe tag-ul, pentru ca probabil sunt ultima persoana din blogosfera care il face :)
Sper ca v-au fost utile alegerile mele!

Nighty night,

Niciun comentariu: