miercuri, 30 noiembrie 2011

NOTD: 1 decembrie

Hello, ladies!

Avand in vedere ca, desi maine este 1 decembrie, voi merge la servici pe vremea asta urata, am hotarat sa am ceva "la mine" care sa ma binedispuna :)
Asa ca am urmat pas cu pas tutorialul pentru unghii tricolore postat de Meg, incantata peste masura de ce am vazut la ea.


Nu posed oja galbena, pentru ca nu am pielea atat de deschisa la culoare incat sa imi stea bine cu ea si sa nu dea impresia ca sunt murdara pe maini...Am si eu ciudateniile mele, bare with me :) Asadar, in lipsa de oja galbena, am folosit un crackle auriu Flormar. Mie imi place rezultatul, cat si faptul ca nu a trebuit sa depun mare efort sa imi iasa dunga aurie dreapta, avand in vedere ca oricum crapa. La una din unghii am gresit, am aplicat crackle-ul cat inca era oja umeda, astfel ca nu a crapat deloc :( Am invatat insa lectia, si data viitoare voi sti cum sa fac.
Manichiura "patrioata" :
Din nou ma scuz in fata voastra pentru lumina proasta, dar lumina artificiala + blitz = combinatie nefericita pentru poze.
De asemenea, am facut poza inainte sa curat marginile, promit eu ca dupa arata mult mai bine :)
Ojele folosite :
- Rimmel Whitener pe post de base coat (am uitat sa il pun in poza)
- China Glaze - Bermuda breakaway
- Flormar M101
- Flormar G10
- Farmec pe post de top coat (poza cu manichiura este facuta inainte de top coat)

Sper ca v-a placut mani de 1 Decembrie!
Ii multumesc lui Megutz pentru inspiratie :*
Nighty night,


Niciun comentariu: