miercuri, 23 noiembrie 2011

Tag : My Palettes

Hello! Nice to meet you!



Ce metoda mai buna exista pentru a incepe un blog, decat un tag?

So, without further ado, sa intre in scena paletele :



1. Seventeen - Weekend beauty getaway



2. Seventeen - Deep tropical sea



3. Seventeen - Summer passion



4. 88 matte palette



5. Clinique - Colour surge quad



6. 28 neutral palette - My one true love :)



7. Sephora - Taupe


8. Nyx - Barely there/ Champagne / Root beer (imi pica in mana aproape zilnic, e super versatil). Culoarea cea mai deschisa este de fapt un auriu satinat foarte sweet, dar nu reusesc sa scot culorile adevarate la lumina artificiala...

9. L'Oreal - Violets persans



Dupa cum se observa, majoritatea sunt culori neutre, nu ma aventurez prea mult cand vine vorba de machiajul ochisorilor :) Pentru "crazy colours" am paleta de 88 de culori, care este arhisuficienta.
Am considerat "palete" de la trio in sus; astfel, duo-rile nu le-am mai luat in considerare pentru poz(n)a, si nici mono-urile, desi le iubesc tare mult :).

Sper ca v-a placut mica mea colectie de paletele!

Nighty night,

2 comentarii:

Unknown spunea...

Hy... Nice to meet you too! Superba postare :) Imi plac tare mult paletele tale :D Voi face si eu un post despre ale mele :D inca n-am intrat "in paine" cu blog-ul :D Doar ce l-am inceput si eu :"> Te pup :

Mia spunea...

Multumesc frumos :)
Abia astept sa citesc postarea! Imi place sa vad ce paletute folosesc celelalte fete, poate mai adaug ceva la wishlist :)