sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Tag : Top 10 TV actresses

Hey, I'm back!

In blogosfera circula un tag foarte cute, pe care mi-am dorit mult sa il fac, so here it goes :

10. Kate Walsh (Grey's Anatomy) - mi se pare o femeie incredibil de puternica si sigura pe sine.




9. Katerina Graham (Vampire Diaries) - fizionomia fetei, si mai ales vocea ei, sunt to die for.


8. Ellen Pompeo (Grey's Anatomy) - imi place la nebunie felul ei de a privi lucrurile, if that makes any sense :)


7. Candice Accola (Vampire Diaries) - perfect combo intre o blonduta naiva si usor superficiala, si o femeie hotarata. Me likey!


6. Ashley Benson (Pretty Little Liars)


5. Eva Longoria (Desperate Housewives) -  serialul nu ar mai fi la fel de spicy fara ea probabil.


4. Leighton Mesteer (Gossip Girl) - din cand in cand, ma mai uit la un cate episod pentru outfit-urile ei :)


3. Deborah Ann Wool (True Blod)


2. Katherine Heigl (Grey's Anatomy) - face totul sa para atat de simplu cu un zambet larg!


1. Olivia Wilde (Dr. House) - superba, funny si inteligenta; what else could you ask for? :)


That was it! Mi-a placut mult sa fac tagul acesta, in mare si pentru ca sunt mare amatoare de seriale(intotdeauna ma uit la cel putin un episod din ceva seara, cand vin de la munca - ma relaxeaza total).

Care sunt actritele voastre preferate din seriale?

Kisses,

Niciun comentariu: