sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Best of 2011

In primul rand, la multi ani! Eu sunt inca un pic nostalgica dupa 2011, pentru ca mi-a adus unele dintre cele mai frumoase lucruri din viata, atat pe plan personal, cat si profesional. Cu toate acestea, sper ca fiecare dintre noi sa avem un 2012 si mai bun, presarat cu zambete si clipe frumoase :)


Am citit zilele astea despre produsele preferate ale fetelor pe anul ce tocmai a trecut, si mi-am dorit mult sa fac si eu aceasta postare, pentru ca anul trecut am descoperit multe produse bune in materie de ingrijire, oje si parfumuri. Make-up mai putin, dar asta si pentru ca aveam deja niste preferate, si am ales sa nu mai cumpar atat de multe.



Ingrijirea tenului :

Bioderma Sensibio - Nimic nu demachiaza Colorstay-ul mai bine :) O folosesc seara dupa gelul de curatare, in loc de lotiune tonica. Am incercat sa schimb cu La Roche Posay, dar anul trecut m-am intors la ea, pentru ca este o diferenta imensa intre ele.
Avene Cleanance - Am descoperit-o in vara, cand aveam nevoie de o crema matifianta, care sa fie si o baza de machiaj buna. A ramas preferata mea inclusiv iarna, hidrateaza perfect si matifiaza la fel de bine (si eu chiar am oily skin, nu gluma!)
Olay night cream - Descoperirea anului, as putea spune. Nu aveam mari asteptari atunci cand am cumparat-o prima oara, dar m-a surprins placut. Pur si simplu...tenul meu arata "altfel" dimineata! Sunt la al 3-lea borcanel deja, si presimt ca nu o sa ne despartim curand.
Clinique all about eyes - Prima crema de ochi incercata, am gasit-o la reducere pe strawberry si am vrut sa vad daca merita toate review-urile pozitive. Hidrateaza bine si lasa pielea suuuuper fina :) Nu stiu daca ma incumet insa sa o iau la pret de Sephora, mai trag de ea inca putin...
Himalaya lipbalm - Am scris despre el aici

Make-up:
Revlon compact powder - M-a salvat vara trecuta, atunci cand cautam o pudra matifianta pentru retusuri, pentru nunta. Arata bine in poze, nu e prafoasa, matifiaza si rezista. Ii datorez niste poze reusite :)
Urban Decay primer potion - Nu mai are nevoie de nici o introducere, banuiesc. Rezista cel mai mult dintre toate primerele incercate.
NYX Barely There/Champagne/Root beer - am prezentat-o aici . Am ales sa o trec pe ea in loc de paletele Sleek, pentru ca am avut mai mult timp sa o testez. Zic doar atat : iubesc Root Beer!
Seventeen Summer Passion - tot aici
Rainbow priorities Brownies - auriul este satinat si are niste reflexii roz superbe, care din pacate nu au iesit in poza. Clar, descoperirea anului in materie de farduri! Este perfect pentru diminetile in care nu am chef de ceva complicat, dar totusi vreau altceva decat clasicul nude pe pleoapa + maro in pliu.

Nail stuff :

Rimmel Whitener  - Mascheaza bine unghiile ingalbenite, si arata finut si ingrijit cand nu am chef de oja.
Sephora cuticle oil - Mi-a salvat cuticulele dupa ce au fost maltratate din cauza gelului. E usor de aplicat, datorita pensulei, si chiar arata mult mai ok acum.
Flormar miracle colors - Si in general cam toate ojele Flormar pe care le am, dar U32 este my favourite of the bunch! Este un copper inchis superb!
China Glaze Emerald sparkle - Christmasy! Desi eu am descoperit-o prin vara :) Merge purtata oricand, glitter-ul este superb.
China Glaze Ruby pumps - La fel, descoperita dupa Sarbatori...My favourite. Ever.
Golden Rose 169 - Lac incolor cu flakies aurii...prettiness!

Perfumes:
Agent Provocateur - Maitresse - Floral, perfect pentru toamna/primavara. Mi se pare usor pudrat, foarte girly si soft .
Bvlgari - Rose esentielle - My wedding perfume :) Imi trezeste multe amintiri placute, e dulce, fara a fi prea mult insa. Rezista incredibil de mult.

Ce descoperiri ati facut anul acesta?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Inscrierea in clubul Margo Cosmetics se face folosind formularul de inscriere http://www.margo-cosmetics.ro care
Also see my page :: Margo-cosmetics.ro